Oświadczenia majątkowe radnych
Oświadczenia majątkowe Radnych
Radni gminy są zobowiązani do złożenia oświadczenia o swoim stanie majątkowym, zwanego dalej „oświadczeniem majątkowym”. Oświadczenie majątkowe dotyczy ich majątku odrębnego oraz majątku objętego małżeńską wspólnością majątkową. Radni składają pierwsze oświadczenie majątkowe w terminie 30 dni od dnia złożenia ślubowania. Do pierwszego oświadczenia majątkowego radny jest obowiązany dołączyć informację o sposobie i terminie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej z wykorzystaniem mienia gminy, w której uzyskał mandat. Kolejne oświadczenia majątkowe są składane przez radnego co roku do dnia 30 kwietnia, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego, oraz na 2 miesiące przed upływem kadencji. Radni oświadczenie majątkowe wraz z kopią swojego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu w roku podatkowym (PIT) za rok poprzedni i jego korektą składają w dwóch egzemplarzach Przewodniczącemu Rady, a Przewodniczący Rady - właściwemu Wojewodzie. Analizy danych zawartych w oświadczeniu majątkowym dokonują osoby, którym złożono oświadczenie majątkowe. Osoby, którym złożono oświadczenie majątkowe, przekazują jeden egzemplarz urzędowi skarbowemu właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej oświadczenie majątkowe.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
druk św.. m. radnego gminy (2) (PDF, 126.16Kb) | 2021-05-17 07:56:41 | 138 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Lista artykułów
Tytuł | Data publikacji |
---|---|
Kadencja 2024 - 2029 | 2024-07-02 09:15:17 |
Kadencja 2018- 2024 | 2021-05-17 07:58:26 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Beata Jamros Data wytworzenia:
17 maj 2021
Osoba dodająca informacje
Beata Jamros Data publikacji:
17 maj 2021, godz. 07:56
Osoba aktualizująca informacje
Beata Jamros Data aktualizacji:
17 maj 2021, godz. 07:56